Jan 29, 2011

excuse ME..

setelah lama menyepi,belog ini bernafas kembali..dalam entry nie sebenarnya tak ada apa pun yg nak diperkatakan..cuma mungkin untuk mengisi masa terluang aku nie..masa yg ntah apa2 aktiviti aku isi..

by the way,kesempatan nie jugak aku nak tujukan lagu rindu nie untuk suma2 bebudak 501/10 yg sememangnya banyak ragam..lagu nie pernah mencetus kegembiraan buat kita suma..

LAGU KITA

Deras hati ku berdetak
Di langit aku terlihat kamu
Terang malam teman kita
Dengan angin meniup sayu
Kupetik gitar akustik ini
Dengan harapan dia mendengar
Melodi indah yang kucipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya

(Korus)
Dan aku terus…
Menyanyi lagu ini untukmu
Walau berjuta mendengar
Lagu ini hanya untukmu
Arah hidup kita
Digambar bintang di angkasa
Dan berkelip melukis cinta
Terciptalah Lagu Kita..

Terciptalah Lagu Kita…

emm..pertanyaan..apa yg korang akan rasa bila orang yang korang betul2 sayang pergi meninggalkan korang..mestilah sedih sangat2 kan..haa..teringat cerita nie..Sejuta Cinta Marshanda..pada episod baru2 nie aku hampir saja nak nangis..berpisah kerana terpaksa..cinta yang penuh misteri..tapi tu dalam tV laa..hehe..apa2 pun boleh jadi..

Ketika kamu lahir, kamu menangis dan orang di sekelilingmu tersenyum.
Jalanilah kehidupanmu sehingga nanti, ketika kamu mati, kamu tersenyum dan orang di sekelilingmu menangis.

Sahabat terbaik adalah dia yang dapat duduk berayun-ayun di beranda bersamamu, tanpa mengucapkan sepatah katapun , dan kemudian kamu meninggalkannya dengan perasaan telah bercakap-cakap lama dengannya.

2 comments:

  1. sp post entri ni erk..ske2..huhu..

    ReplyDelete
  2. haha..tgOk kaki laa..cik marya yg create..bravo2..(bangga diri sat)

    ReplyDelete